Třída 4. A

AJ projekt PETER PAN

2. 12. 2019

Alena Macková 

V průběhu minulého týdne jsme měli projektové vyučování na téma známé pohádkové postavy PETER PAN. Projekt jsme začali zhlédnutím pohádky v angličtině, na jejímž základě jsme si ve dvojicích vytvořili myšlenkové mapy. Zadání od paní učitelky znělo: "Chytni tolik slovíček, kolik jen můžeš". A tak jsme chytali, až jsme měli myšlenkové mapy úplně plné. Měli jsme radost, že jsme zvládli zapsat i neznámá slovíčka. Následně jsme z našich map skládali vlastní příběh o Petru Panovi. A nechybělo ani výtvarné zpracování. Všem se nám projekty povedly a těšíme se na další - tentokrát o zvířátkách. 

Celou fotogalerii můžete zhlédnout zde.

AJ projekt MY DAY

19. 11. 2019

Alena Macková

Děti si při hodině angličtiny vytvořily projekt každodenních činností. Společně jsme si zopakovali důležitou slovní zásobu, abychom uměli říct, v kolik hodin vstáváme, chodíme do školy, obědváme, hrajeme si a chodíme spát. Projekty se nám moc líbily a už se těšíme na další.

Celou fotogalerii můžete zhlédnout zde

Abeceda peněz

12. 9. 2019

Renáta Langenbergerová

Naše třída se zapojila do projektu finanční gramotnosti Abeceda peněz pořádaného Českou spořitelnou. Naučíme se znát hodnotu peněz, umět ocenit práci druhých nebo kolik musíme vynaložit prostředků na zhotovení výrobku. Všechny činnosti v projektu nás budou provázet téměř ve všech našich předmětech. I tady nás čeká hodně práce při vytváření a zhotovení výrobků. Projekt zakončíme prodejním Jarmarkem před Českou spořitelnou. Držte nám palce.

Třídní pravidla

9. 9. 2019

Renáta Langenbergerová

  1. Dělám všechno pro to, abych nikomu (ani sobě) neublížil/a.
  2. Snažím se nechat ostatní v klidu pracovat.
  3. Mluvím, jen když mě někdo v hodině osloví.
  4. Připravím si včas věci na hodinu.
  5. Když zazvoní, jdu na své místo.
  6. Když někdo potřebuje pomoc, pomůžu mu.
  7. Snažím se nepřidělávat službě práci.

 

Dopravní hřiště

6. 9. 2019

Renáta Langenbergerová

V prvních dnech nového školního roku jsme navštívili náchodské dopravní hřiště. Vyslechli jsme si přednášku o pravidlech silničního provozu a vyzkoušeli si jízdu na kole. Pod přísným dohledem  lektorů dopravního hřiště jsme museli dodržovat všechna pravidla, o kterých jsme slyšeli v učebně. Čeká nás ještě hodně práce, abychom se do silničního provozu mohli zapojit, proto se v některých předmětech k dopravním značkám a situacím vrátíme. Na jaře nás totiž čeká další návštěva hřiště a s ní spojené testy k získání průkazu cyklisty. Takže s chutí do toho.